понеделник, 1 юли 2013 г.

Гей за пример: Мат Боумър

Добре, това беше шок и за мен.
Просто защото принципно слабо ме интересува сексуалната ориентация на хората, пък и като цяло рядко ми дреме за личния живот на който и да е, особено ако не го познавам.
Когато видях името на Мат Боумър в списъка с "Известни и гей" (не буквален списък, просто търсих известни гей-личности, които не са Азис и Евгени Минчев) за мен той беше Мат Б...нещо си. След което бях просветлен от милата съ-авторка XtinaGlamour, че това е пича, който играе в Magic Mike. И някъде в този момент настъпи и шока от моя страна.

Всъщност никога нямаше да предположа, че е гей. Но все едно аз имам някаква дума - с моя счупен гейдар не мога да разпозная обратен, дори да си е татуирал дъга на челото. Но проблема ми с Мат всъщност е, че той е толкова далеч от "гей", че чак се дразня на себе си, че не мога да го допусна като факт така, както го допускам за Нийл. Така де, нали уж аз проповядвах идеята, че да си хомосексуален не значи, че трябва да се държиш като локум. Някак си нормалността в Боумър чак ми дойде в повече.
Освен всичко се носи слух, че го спрягат за главната роля в  50 shades of gray, където от Мат се очаква да изиграе крайно-хетеросексуален със садистични наклонности. Струва си да се види, само за да видя хомосексуален в такава роля!
Очевидно съм толкова изостанал със светските клюки, та не знаех, че не стига че рита в нашата агитка, ами като за капак е обвързан. И то има си хас. Някой гледал ли го е в Magic Mike? Аз го гледах. На кино. На кино с особено голям екран! Вярно, че общо взето освен да бъде Кен - буквално и преносно - героят му не изпъкваше особено откъм развитие, но какъв Кен беше само. Нямам търпение да го видя, барабар с другите му приятелчета, във втората част на филма, за която се говори.
Честито да ти е, Саймън (партньорът му)
Честито и на теб, Мат, че влизаш в моя лист с гейове за пример. (Да, знам, сега това не значи нищо и едва ли ти или PR-а ти дори ще разберете, но след време като стана велик гей-критик...)Ти определено си такъв.

Тук може да прочетете другите от поредицата гей за пример.



ПС: Да, да, знам, че клипчето не се връзва особено тематично, но песента е толкова яка...

2 коментара:

  1. Драсни нещо за "The new normal" http://www.youtube.com/watch?v=nJfBZxUlzhY Мат участваше там като гост звезда.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, каня се в момента да го изгледам и евентуално тогава. Благодаря за съвета :)

      Изтриване