петък, 19 юли 2013 г.

Continuum - назад в настоящето

Обикновено стоя на страна от si fi неща, тъй като "si" ми идва малко в повече, а аз съм повече "fi" (дори бих казал маниакално много, дори любимите си сериали без fi елемент не мога да догледам. Мисля си, че колкото повече те поглъща реалността, толкова повече имаш нужда да избягаш от нея) и все пак някак успях да се зарибя. В интерес на истината не обичам конспирациите, пътуването във времето, роботите и най-вече - бойните сцени, освен ако в битката на ръцете от някой не излизат копия или друг не плюе отрова... абе дори и битка с една телекинеза и левитация да е - ще я изгледам. Престрелки и екшан тук не липсват, така че колкото и да възнамерявам да захваля сериала в следващите редове, ще се наложи да си призная, че ги превъртам в известна степен. Какво да се прави, не обичам насилието. (освен ако няма огнени шурикени! Не съм чак такъв пацифист.)

Та загледах се и честно казано ми беше малко трудно да избутам първият епизод, пък може би и втория. Къде заради екшана, къде заради факта, че не разбирам какво - мътните го взели - се случва.

 Годината е 2077. Девет терористи са осъдени на екзекуция, но успяват да се измъкнат чрез пукнатина във времето и се озовават в 2012 година. Заедно с тях в миналото се оказва в капан и Кийра Камерън (Рейчъл Николс). Тя изпраща сигнал за помощ, който случайно засича компютърния гений Адам Садлър. Той трябва да й помогне в преследването и да намери начин да я върне у дома. Благодарение на свръхмодерната технология, с която разполага тя трябва да ги издири и залови, в противен случай терористите ще променят хода на бъдещето завинаги.

Това, което ми прави основно впечатлеие в поредицата е, че отново е Канадска продукция.
Казвам отново, като голям фен на Lost girl, към който съм меко казано пристрастен. Реших, че щом Lost girl си струва, значи и на това трябва да дам шанс. И ето не бях разочарован.
Основното, което ме кара да продължавам да гледам и поддържа интереса са психологическите моменти при различните герои, а такива определено не липсват тук.
Друго положително в сериала, освен факта, че Кийра е дяволски секси е екранният й партньор - Виктор Уебстър, познат още с ролите си на Купидон в Charmed и Бренан в Mutant X (поне на мен от тук ми е познат...)

Няма коментари:

Публикуване на коментар