четвъртък, 11 юли 2013 г.

Teen Wolf - сезон трети

teen wolf близнаците
Въпреки тъпо звучащото си име, предполагащо глупава teen комедия, сериала всъщност е доста интересно направен и има повече плюсове от много други в този, а и не само в този жанр.
Ще започна от актьорите и факта, че за пръв път от нов сериал почти няма актьор, който да не ми харесва - мъже, жени, всичко е подбрано. Говоря както за външен вид, така и игра. Персонажите са направени доста с акъла си. Лично аз намирам Лидия за един изключителен персонаж, който подлежи на едно още по-изключително развитие. Уж беше тъпата кифла, дето да дразни пейзажа с глупостите си, а честно казано се получи един хибрид между кучка, лигла и невероятен гений, пълен с уникални остроумни реплики и страхотен потенциал - почти като Каралайн от The vampire diaries, но в пъти по-изпипано(там мисля, че забравиха, че Каралайн е кифла и я направиха някаква самарянка. Вече не ми е интересна. Не ме разбирайте погрешно, беше ми любима.) Да, започнах от Лидия, тъй като определено си струва да се почне от нея и за мен останалите остават на заден фон. Стайлс и Алисън също са силни персонажи и честно казано не съм убеден какво точно щеше да прави Скот без тях, който всъщност... ами е главен герой и явно не му трябва да пръщи от оригиналност. Но покрай останалите сякаш това е простено.

teen wolf близнацитеСнощи гледах първият епизод от трети сезон. Очаквах да се чувствам много яко покрай появата на близнаците (Отчаяни съпруги) - уви, аз ли ги помня по-различни или просто очакванията ми бяха твърде големи? И - WTF - Скот, разбрах защо четеш книги цяло лято, ами защо се напомпа като животно не ми стана ясно? Ако си мислиш, че това е някакъв начин да впечатляваш Алисън, имаш късмет, че не съм Алисън. Сега трябва да те гледаме мазен. Жалко, беше сладък в първи сезон и поне пълнеше окото. Сега ще се надявам да си в сцена с някой от по-готините персонажи. За Дерек няма да казвам, че не съм фен - писна ми от клиширани анти-герои, не съм 13 годишна, за да харесвам Деймиън, Клаус и подобни, въпреки че върколакът може да ги сложи и двамата в малкия си джоб - и като мъж и като персонаж. И дори като реплики. (макар да говори сравнително малко).
Друго, което ми прави впечатление, тъй като макар да не съм стигнал до там - спойлерите летят, така че който не иска да чете този мини-спойлер свързан със сексуалните ориентации на героите, да не чете надолу!
SPOILER
Не че не се радвам, че единия от близнаците е гей. Всъщност е много готино. Започват все повече и повече да показват нормални обратни по телевизията, което ме радва. Не интервюто на онзи български актьор, дето обясняваше как се играе гей. Идеше ми да му изям лицето, като прочетох едно от най-малоумните интервюта в живота си (журналиста не е виновен!) Както и да е. Това, което естествено ме подразни беше, че в Teen Wolf така и така имаше вече един обратен. И какво става когато има двама обратни на едно място? Очевидно секс. Тъй като гей и гей непременно правят двойка. Какво брилянтно решение на сценаристите. Сериозно, можеше да не е толкова очевидно.

teen wolf близнацитеГовори се, че следващия сезон ще бъде 16+, така че за тези, които не са дали шанс на сериала зарадиTEEN частта в името, препоръчвам им да я игнорират. Струва си далеч повече от отдавна избозелият Supernatural, твърде заплетения и сбъркан с целта си да ни е по-интересен Vampire Diaries  много други. Ефектите са също добри, музиката страхотна. Споменах ли привлекателните млади актьори от двата пола?

Това, което смятам за най-голямата сила за сега в Teen wolf е, че сюжета се върти толкова главно около върколаците, че вече трети сезон отсъстват всякакви вампири! Много е важно да се отбележи, тъй като се превърна в първокласно клише когато има нещо с вампири - да се появяват върколаци и обратно. Тук всичко е концентрирано основно във върколаците и слава богу. Лично аз смятам, че ако вкарат вампири, биха загубили от чара на сериала. Да ги споменат, покажат за малко или нещо - добре, но да е с мярка, че да не стане оргия като при Елена и приятели - там нещо върколаците и вампирите дойдоха малко, та от любовта в сериала даже хибриди се родиха.

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Интересно. Явно не я харесвам чак толкова в крайна сметка, щом й бъркам името :D:D:D

      Изтриване