събота, 6 юли 2013 г.

Ultimate Spider-man

След като наскоро оплюх аниметата (добре де, не ги оплюх, но ги заклеймих като "не са за мен") сега нека похваля една поредица.
Като фен на спайдърмен, имах мерак да изгледам новите епизоди. Изчаквах да се съберат, за да имам повечко за гледане (правя същото и с Наруто). Е, не издържах повече. Изгледах първи сезон. Да, знам, че втори върви, но някак си да го започна и после да чакам да излезнат последните епизоди... не, мисълта ме убива.
Та исках да споделя впечатленията си. Макар да е малко детски и всъщност цялостно композицията му да е доста по-лигава от The Amazing Spider-man (само този съм гледал, не съм чак такъв фен явно..) всъщност сериалчето е уникално. Анимацията е интересна и честно казано, детето в мен много й се радва.
Да, знам, че казах, че не мога без супер-сили и не искам да гледам рисувани хора, които използват супер-сили, но като фен на поредицата нямаше как да не му хвърля око. Освен това, да не забравяме, че гледам и Наруто. И стига толкова за анимацията, аниметата и мен.


Общо взето мнението ми е крайно по-положително отколкото за странната компютърна анимация, на която попаднах. Освен това аниме и Али МакБийл елементите, където Питър спира времето за да направи коментар или си представя как прави нещо, което в действителност не прави, са много забавни.
Препоръчвам го на всички фенове, тъй като си струва. Самия аз докато го гледах се зарибих до степен в която искам да изгледам общо взето всичко, което не съм гледал със Спайдърмен. (обичам да докарвам нещата до край, особено когато следя някоя поредица, затова съм и придирчив в избора си и рядко започвам нещо ново, да не вземе да ми доскучае и да трябва да продължа да го гледам. Пример Supernatural, на който не мога да се насиля да изгледам последните епизоди от осми сезон и докато се надявах, че това ще е края на агонията на тоз сериал, те взели че решили да направят още един сезон... и понеже съм мазохист, ще трябва да изгледам и него. Довършвай започнатото, нали така)

Също така, вдъхновен от поредицата, най-накрая изгледах и The Amazing Spider man
- филмът от миналата година, който се каних от много време, но тъй като гледането на филми ми е трудно начинание, тъй като не мога да се насиля да го извърша (ужасите с гаджето не се броят, те са с друга цел XD) От него обаче не бях толкова впечатлен. И може би XtinaGlamour беше права, като каза, че всички разбират, че е Спайдърмен - в началото помислих, че е крайна критика, но се оказа доста вярна. Но пък на хората в метрото не им направи впечатление, че някой се мята като идиот и пребива всички с някакви невиждани кунг-фу техники... Освен това не знам за вас, но на мен ми писна да гледам как чичо Бен умира. Тоя човек, завалията, го побъркаха да умира в различните интерпретации на историята, докато във филмчето, за което говоря по-горе, тоя момент поне е превъртян напред. Да, ясно е какво е станало общо взето и това е достатъчно . Да видим какво ще става по-нататък, какво ме интересува какво е станало до сега? Нали го знам - в повечето от случаите. От главния актьор също съм къде-къде по-доволен, тъй като бях много против в първите филми за спайдърмен ролята да бъде на Тоби Магуаяр - толкова да не го харесвам, на рафта ми е с Илайджа Ууд.

Още от Марвел.

Сега малко отвъд темата, тук е момента да честитя рожденния ден на Xtina Glamour, която днес навършва скромните 23 години, макар тя да използва това число и навярно да продължава да го използва и през останалите години. Някак като минеш 20, цифрата след двойката губи смисъла си и забравяш да ги броиш. Желая ти да ми се обадиш днес и да се видим, защото ако не се съберем за рожденния ти ден, не само няма да видиш по-хубави пожелания, ами и ще те прокълна - а моите проклятия стават реалност ^^Да си ми жива и здрава, все така красива и да пишеш повечко, че твойте неща се четат повече от моите бръщолевения, които бълвам всеки ден XD

2 коментара:

  1. Както си тръгнал, изгледай и оригиналните серии, от време оно, дето ги въртяха по Fox Kids :}
    Колкото до коментарите, щеше е да е странно ако ги няма, понеже Паркър е общо взето по-мека версия на Deadpool - устат простак. Нещо, което във филмите с Тоби Макгуаяър беше изрязано и осакатено.

    ОтговорИзтриване
  2. Ако говориш за тези, дето ми прати във фейсбук, гледал съм ги. Пише горе О.о

    ОтговорИзтриване