петък, 26 юли 2013 г.

Достойната конкуренция на Гага - Керли

Не разбирам защо все така се получава, че нещата, които аз ги слушам общо взето ги слушат
само група руски учени и едва, когато направят саунтракт на нещо бозаво, като "Здрач", започват да ги въртят по The vocie и City и всички 13 годишни изведнъж стават адските фенове?
Писна ми да го казвам, но обичам да си чета думите и да слушам гласът си, затова ще го повторя... когато аз слушах Paramore, общо взето и тях ги слушаха само група руски учени.

Не разбирам също защо Керли така и не успя да стане толкова известна в България, колкото е Lady Gaga, като първата далеч не отстъпва по оригиналсот, ексцентричност и като цяло по нищо на Гага. Защо така и не я завъртяха? Качих едно клипче във vbox7 на една от новите й песни и общо взето слушането беше от мен и отново- група руски учени. (или приятели, които са цъкнали на клипчето във facebook, които са много малък брой)
Не смятам факта, че е от Естония за проблем, тъй като Rita Ora (която слушах също преди да започнат да я въртят по всички музикални канали!), която е от Сърбия (? поправете ме, ако греша) успя да пробие. Какво й липсва на Керли, в действителност?



На 19-ти март тази година излезе и новия й албум - Utopia,в който меко казано съм влюбен и по-специално песента Sugar, към която се пристрастих (можете да я чуете от клипчето по-долу). По Керли ме зариби стара моя приятелка, позната като Алекса Монро, още с песента Wallking on air и общо взето от тогава до сега продължавам да я слушам и да й се радвам и да се чудя защо не я въртят по нашата родна земя. Толкова ли няма кой да я хареса, освен мен, и групата руски учени?
Всъщност какво да е й харесваш, като оставим на страна факта, че общо взето между нея и Гага приликите са много (поне в моите очи), Керли е и хубава (нещо с което Гага не може да се похвали... виждали сме нейни снимки без грим и не можем да бъдем излъгани)

В новия албум на Керли има 6 песни, които по мое мнение са напълно достатъчни и си струва да им бъде обърнато внимание.

1."Can't Control the Kids"
2."The Lucky Ones"  
3."Love Me or Leave Me"  
4."Sugar"  
5."Here and Now"
6."Chemical"

Съветвам всеки, който не я е слушам да й обърне внимание поне веднъж. :) Определено мога да я окачествя като една от любимите си звезди, честно казано дори повече от Хейли (че в нейния фен клуб е пълно с непълнолетни и се чувствам излишен)

Няма коментари:

Публикуване на коментар