понеделник, 15 юли 2013 г.

Логиката в цензурата на рекламата


Забраниха постера на новото риалити шоу с Хайди Клум в Ел Ей. Защо? Както се вижда от снимката, моделите явно са прекалено голи за консервативното общество в Града на Ангелите и не могат да понесат един-два голи полумесеца от женски задник и няколко мъжки торса. Всъщност, то дори задници не се виждат от снимката. Явно в Лос Анджилис имат проблем с човешката голота, нали там принципно ходят с кожени палта, тъй като е 40 градуса на сянка, ама какво да се прави - срам.

Никога не съм разбирал как стои цялата работа с цензурата, но с времето си установих мнението, че всичко е въпрос на интереси. Няма логика да се забрани подобен постер за модно риалити шоу, а в същото време задници да лъскат навсякъде из всяка втора реклама.(реклама - модели - мода... има някаква връзка) Едно време бяха цензурали клипа на Ан Джи - Еректус, тъй като на него русата дива се лигавеше със сурово месо и го раздаваше Господарка едва ли не. Даваха го след 23, ако не се лъжа. Но пък нямат проблем да излъчват къде по-гадни картинки преди това. Един хубав пример са новините - там "красоти" колкото щеш. И след новините, малко преди да почне някое филмче което да върви докато семейството вечеря - реклами на дамски превръзки, тоалетна хартия, откровен разговор за циститът на Лили(да, не гледам телевизия, името не го помня) и 2D изображение на дебелото черво преди и след магическите хапчета срещу диария.

Надявам се похапвате, докато четете това, тъй като сега е момента да направя реклама на дамски превръзки Palomita - с невидими флорални орнаменти от вътрешната страна, дарявайки с допълнителна естетика деня ви в тези така неприятни дни от месеца. На дискретната декорация може да се насладите след употреба на продукта, за повече цветя, погледни преди да изхвърлиш. Само сега - с вид на викториански тапет. Bon Appetit.

Няма коментари:

Публикуване на коментар