петък, 14 юни 2013 г.

Омбре - егати прическата

Омбре или както аз му викам "Абе преди две-три години бях руса, ама си изпрасках една тъмна боя уж да го махнах, пък ся то изби в краищата и аз не искам да го боядисвам, ама ме е страх и да го отрежа и ходя като луда с осем пръста корени" прическата навлезе в последно време с гръм в обществото.

Няма да обяснявам на какво точно ми прилича тази прическа, тъй като мнението ми за нея се съдържа в името, което съм й дал по-горе. Истината е, че този феномен в косите не е от днес. Гледах го на семинар на Shwarzkoph преди няколко години, където обаче краищата бяха потъмнени. Естествено, техниката, която показаха там нямаше нищо общо с "сега вземаш тази боя и си я нацапваш така хубавичко по дължините, точно като невменяема и после, още по-невменяемо, чакаш - за да изглеждаш като тотално невменяема и занемарена идиотка".
Особено ми харесва по улиците да гледам всички момиченца, които така старателно са си боядисали краищата в перфектна права линия, която сякаш "реже" естествения цвят на косата им и по-светлите краища. Красота. Долавя ли се сарказмът ми през интернет?

Общо взето, да - категорично не съм фен. Смятам, че тази "прическа", която трудно мога да нарека такава и затова я пиша в кавички, е много добро стратегическо извинение жените да ходят с пет пръста корени. Хубавото на тази мода е, че много момичета, които в действителност се опитват да изчистят краищата си от стари поражения по косите си, изглеждат актуални и не ги гледат като невменяеми, тъй като са "модерни". Много хубава мода. Надявам се скоро да отшуми.

Друго интересно  при тази така наречена тенденция е как се разви толкова бързо. Макар демонстрацията на която ходих да бе едва преди четири-пет години, тогава сякаш никой не се правеше така - звездите, а камо ли обикновените хора. Така че да го наречем просто кофти модно предложение, поне за тогава. Някак по-лесно е да си омаскариш краищата и да си като луда, отколкото да отрежеш коса до кръста на черта, нали? Макар че щом модата с бръснатото успя да навлезе в масовото общество, все пак не е кой знае какво.

И все пак. До тук с негативизма. Сега ще ви дам няколко идеи, да изглеждате що-годе добре след като вече сте решили да си причините това на косата.

1. Идете на фризьор.

Стига с идеите. Освен ако самата вие не сте фризьорка, то по-добре не се захващайте вкъщи сами. Фризьорът може най-добре да прецени какъв цвят да избере, как точно да се направи преливането и всичко останало, така че да не изглеждате като Дрю Баримор:

омбре
Да, много кофти модно решение...

В крайна сметка всичко изглежда хубаво, когато е снимано и направено по подходящия начин.
омбре

И все пак живота не е модно списание, нямаме вграден фотошоп на огледалото и не можем ад добавяме нужните екшани, така че не го забравяйте. Много неща изглеждат добре на картинка, но все пак са много лоши идеи, особено ако не са направени както трябва.

Чудя се само защо още не идва модата на бръснатите глави, а това омбре? Имам предвид целите. Бритни го направи толкова отдавна...