събота, 22 юни 2013 г.

Dark Skies


Тръгна ми с отрицателните коментари, ама едно усещане в мен ми подсказваше, че няма да е за дълго. Вярно, че филмите на ужасите са мрачни, но това не значи, че и мнението ми за тях трябва да е толкова черно. Въпреки сравнително мудното начало и ниския imbd рейтинг (6.2), както и факта, че още не съм убеден до колко спада в категория "ужаси", Dark skies всъщност си струваше гледането.

Може би тук е момента да поясня, че SSG системата работи основно със сюжет - вярно, сравнително лек, но поне пипнат. Честно, давам му 9, защото ми хареса, макар - пак да кажа - не съм убеден колко влиза в графата "ужаси". И все пак се разминах с лека контузия в единия пръст, значи филма си е струвал. (или гаджето ми се стряска много и боли, като удря)
Не е нужно зомби зараза да се разнася с гнойни пъпки по езика, за да бъде един филм страшен, пък и да има смърт и вътрешности. И все пак - малко лековатия сюжет и факта, че много се отклоняваше от ужасите, каквито трябва да бъдат, му свалям точка. Но поне беше приятно за гледане. Може да гледате и сами. ;)
Не ми се иска да давам спойлери, тъй като лично аз не съм им фен и не обичам да знам какво и как става, затова единствено ще приложа резюмето, за да прецени всеки сам за себе си дали би искал да го гледа.
...
Сигурно някой ще се замисли какви точно филми харесвам. Честно казано е малко трудно да се опише с думи, но ако коментарите съвпадат с вашите мнения за съответните филми, след няколко такива публикации ще ви стане ясно дали като кажа, че нещо е хубаво, значи че няма да може да го понасяте или обратното, както вече и стана няколко пъти. :)

6 коментара:

  1. Съвсем наскоро го гледах този филм, вярно, не е някой шедьовър, но не беше и лош за гледане, и то като се има предвид, че аз по принцип не харесвам особено този жанр филми. Но усещам, че вкуса ти е близък до този на гаджето ми. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Водолейска му работа, кво да ти кажа :D Кой жанр - ужаси или фантастиа?

      Изтриване
  2. :D И двата, но най-вече ужаси при него. Предположих, че си водолей, сега да не се окаже и че сте на една дата. :))

    ОтговорИзтриване
  3. Айде и аз като един представител на зодията да се разпиша!:)Така и така сме се събрали!:)
    Обичам такива филми и този определено ще го гледам- даже още тази вечер- мерси за идеята.

    ОтговорИзтриване
  4. Ние водолеите нали навсякъде пише, че си падаме по извънземни. Кажи дали ти е харесал после ^^

    ОтговорИзтриване