петък, 28 юни 2013 г.

Колекция от рок филми #2

рок филми

Втрият филм, който намира мястото си в колекцията е филм, който гледах онзи ден.
Толкова е стар, че ми е непонятно как е успял да мине незабелязан покрай радара ми.
За феновете, на този тип музика, номер две:

Still Crazy (1998)

рок филмиStill crazy, или преведен в България като "Стари Муцуни" е английско творение, и като към всяко друго такова, подходих към него с леко подозрение, че може и...ами да не струва. Не че имам нещо против британското кино, всъщност имат добри попадения. Просто начинът по който правят филми не е много в мой стил.
"Стари муцуни" се оказа, далеч не разочароващ филм. Определено покри и надмина малките ми очаквания. Не е в стилът на новите лъскави, холивудски филми, това е вярно, но се оказа доста добре направен и интересен филм, със смешните си и не толкова смешни моменти.
Стари муцуни разказва историята на разпадналата се преди години група Strange fruit, които били големи на времето, докато вокалиста им не починал и не го сменили с нов. От там в групата започнали скандали и се стигнало, след един концерт, до края им.
Филмът се върти около реюниънът им и около изглаждането на проблемите, които са имали преди.
Във филма моментално разпознах двама от актьорите Timothy Spall, който играеше Опаш, от Хари Потър е в ролята на Бино - барабаниста, преследван от данъчни. Bill Nighy, Виктор от Underworld, който запомних с тази сериозна роля и трудно възприех като вторият, превзет вокалист на Strange fruit, Рей Симс, оказал се както забавен, така и трагичен персонаж. Но повече забавен, определено. Като цяла саундтрака не ми направи голямо впечатление с изключение на песента на Foreigner - The fire still burns, която не бях чувала до сега, но е доста добра - а по принцип много не тача балади.
В общи линии ако сте маниаци като мен, когато се опре до филми на такава тематика, навярно ще харесате този. Двата му най - големи минуса са че е стар, и лично за мен, че е Британски. И началото на филма беше леко бавно.


Линк към Imdb
Трейлър:


Линк към първа част от колекцията

Няма коментари:

Публикуване на коментар