неделя, 16 юни 2013 г.

Maniac


Тази вечер бе мой ред. И гледахме моя филм. И ми се иска да си откъсна скалпа от яд, за което.
Признавам, когато гледах трейлъра си казах "Има нещо в този филм, трябва да го гледам". Реших, че ще е интересен психологически трилър, който освен да показва кръв, черва и смърт ще има някаква почва, в която ще бъде вкоренен.
Уви, филма само ми показа как мога да бъда толкова отегчен, че дори да заспивам през цялото време, след края да не мога да затворя очи и да се унеса, защото ми е толкова скучно, че имам нужда да наваксам с нещо вълнуващо и интересно като... фермата във фейсбук!(не че е вълнуваща, но там нещата се развиваха толкова по-скоростно!)

Давам му 4 SSG точки само заради хубавия интериор и манекените, както и защото са се опитали да покажат някаква идея, която обаче някъде се губи по трасето. Всъщност във филмите на ужасите имат навика често да не обясняват ключови за сюжета моменти. Или аз съм прекалено прост и не мога да схвана някои неща. Моля, ако може някой да ми обясни какъв му беше проблема на тоя точно, ще съм му безкрайно благодарен.
Тъпото е, че когато реших да пиша за филми, които съм гледал, се надявах да напиша нещо положително. Нали по принцип уж съм положителен човек, ама то с тея филми как човек да напише нещо хубаво? Тоя път нямам проблем с изкуствената кръв толкова, колкото че филма се влачеше като родопска народна песен и имах чувството, че е към три часа дълъг с на час по едно убийство, което пък от своя страна беше едно и също и отегчително до смърт.(а може и това да е била целта на режисьора, знам ли) Бих се извинил за спойлера, но реших, че тъй като всичко, което съдържа филма е добре обхванато и в трейлъра, мисля че по-голям спойлер от този, който са дали самите автори няма. Човек определено може да се задоволи само с клипчето.
Освен мудното действие и всъщност липсата на такова, не беше достатъчно засегнат този така интересен за мен психологически момент. Пича трепе мацки, с които се запознава в интернет. Дали се случва същото в оригиналната версия от 1980?
Може да му давам една точка повече от Evil Dead, но определено не го препоръчвам на никого. Освен на псевдо-интелектуалци, които ще го нарекат изкуство и че съм твърде прост, за да разбера висшия смисъл на това произведение. Приятно гледане.

Няма коментари:

Публикуване на коментар