сряда, 2 юли 2014 г.

Любима музика - седмичен ТОП 4

музика

Водолей съм, мамка му, постоянство е второто ми име, ама във кавички... НО... ще се опитам да направя и аз една класация. XD
Тъй като не съм много музикален тип, а често ме питат каква музика слушам, и ми е трудно да отговоря, ще се опитам да вместя любимите си песни в една малка класация с песни. То и аз още не съм убеден дали ще бъде седмична, така че може да се превърне и в месечна... нищо не се знае, както казах не съм много музикален.
Само да допълня, че музикалните ми предпочитания далеч не се изчерпват със следващите четири песни - това е само списък на песните, които въртя в момента. :)



4.  Анна Седокова - Сердце в бинтах
След като сгащихме Андреа в кражба - за кой ли милионен път, се запалих по оригинланата версия на песента й. Честно казано, руснаците за пореден път се справят по-добре от нас. Сигурно защото не ни копират, знам ли. Ако бяхме изкопилари и песента, може би музиката ни щеше да е по-хубава. Тази песен, както и много други, затвърдиха теорията ми, че руснаците си ги бива. Жалко е, че на нас ни се пускат само Риана и Ники Минаж.. не че нещо против тях, но.. това ли е демокрацията? Преди е имало перде над Америка, сега перде над Русия... ало, Русия не се изчерпва с Тату. И слава богу. Както и да е. Призовавам Андреа другия път да вземе и малко музика от братушките, не само бичове и рани.

3. Neon Hitch - F U Betta
Тук нямам много за казване, освен че я видях на стената на сестра ми. И понеже все мрънкам, че никой не цъка на моите линкове и не слуша какво пускам, защото никой не like-ва неща, които не знае и рядко цъка на нещо, което му е неизвестно... реших да направя обратното. То пък взе, че ме зариби на макс. :) Ей, хора, призовавам ви - цъкайте по клиповете дето хората пускат по стените си във facebook - можете да откриете невероятни съкровища. :)

2. Meghan Trainor - All About That Bass
Тази ми я пуснаха. Рядко слушам песни, които ми пускат, освен ако не ми ги пуснат на сила. Този път, обаче, си отворих ушите. И сега си я въртя постоянно. Изобщо си нямам на представа коя е певицата, но песента много ме зариби. Вярно, че съм доста далеч от plus size, ама то не пречи да си наливам skinny bitches... всеки който ме познава знае, че в мен живее една голяма, дебела негърка-травестит, скрита между някое от ребрата ми, които се виждат през някои по-тесни дрехи. Смятам, че песничката е доста свежа и надъхваща.

1. Adore Delano - I Adore You
След като случайно открих Willam Belli в youtube, без изобщо да съм гледал и един епизод на RuPaul`s Drag Race, останах меко казано очарован. Вярно, не от певческия му талант, колкото от факта, че умирах от смях да го гледам и слушам. Всъщност тогава не подозирах, че травеститите могат да пеят толкова добре. И макар да видях доста през всичките 6 сезона на риалити шоуто, плюс All Stars, докато не видях Adore и Courtney Act не подозирах КОЛКО точно могат да пеят. Е, на втората не съм чак такъв фен, макар да го докарва доста откъм визия - и много откъм глас. И какво като е била в Австралийския Idol? Adore е била в American Idol. Беше много музикален сезон. Както и да е, меко казано се пристрастих към тази. Слушам я предимно вечер. И понякога, превъртам началото на първия куплет...
Тя седмицата мина, докато направя тоз седмичен топ пет... много ми беше трудно да събера цели пет песни! Май класацията ще стане месечна. ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар