понеделник, 7 юли 2014 г.

Константин: филм срещу сериал

Константин


Напоследък като че ли сериалите се развиват доста по-добре от филмовата индустрия или поне на мен така ми се струва, тъй като рядко гледам филми. Всъщност, ако бях необвързан, навярно нямаше и да гледам, но нали една връзка се гради на компромиси, та чак пак ми се налага.


Преди няколко вечери хвалех "Константин", като го наричах "най-добрия филм с екзорсизъм заснеман някога". Макар да не го бях гледал откакто излезе през 2005-та, твърдо стоях зад думите ми. Че това са 9 години, с какъв акъл съм го гледал, при това на кино... но явно съм звучал доста убедено, щом в крайна сметка решихме да го гледаме. Да, определено не останах разочарован, добре че не помних историята.

Знам, че е правен по комикс, но нали само на теория си падам по тях, та всъщност преди филма изобщо не знаех, че има такива. След като си приспах гаджето с гледки на обладани от демони мексикански девици и кръв, в крайна сметка дойде време да си потърся сериал за гледане.

КонстантинПотопих се в каталозите и можете да си представите изненадата ми, след като видях "Константин" - епизод първи. Шок. Пуснах трейлъра... и колкото и да се ентусиазирах заради съвпадението, в крайна сметка заспах, преди да успея да го гледам.
Минаха няколко дни.
Гледах го.

Определено не трябва да правят повече сериали за ексорсисти или поне не такива, в които се опитват да те впечатлят с действие и маса-ефекти още от първия епизод - някак ми дойде в повече. И макар за тези неща да са нужни пари и да смятам, че екипа не е пестял, всъщност крайния продукт изглеждаше малко, да не кажа доста, евтин.

Константин Не че съм голям фен на Киану Рийвс, но сериалният Джон Константин някак не ме впечатлява с поведението си тип "О, аз знам и съм виждал и правил толкова много, да прогоня гаден демон - каква досада, няма да ми е за сефте". Как ги мразя такива хора в истинския живот... защо да ги харесвам на екран? На всичкото отгоре актьорът, който проучих малко преди да почна да гледам, всъщност бил доста привлекателен, та се чудя какво му се е случило за няколко годинки или просто парите за сценичен грим са отишли за компютърни ефекти? За глуповатата главна героиня, която явно трябва да се залюби с Константин даже не знам струва ли си да говоря. Личи си, че филма и сериала са не с 10 години разлика, ами направо светлинни. Да не говорим, че Гавраил във филма беше толкова готин, играещ от актриса с бинт на гърдите. Красота в хермафродитна форма. Не че съм расист, ама тоз нига с крилца е по-досаден и от самия Константин.

Слабо, много слабо за феновете на фантастичния жанр, ама какво друго да гледаме през лятото? (освен Teen Wolf и True Blood) Да видим дали поне историята ще дръпне, лятото е дълъг и скучен сезон. Винаги съм готов да си променя мнението, надявам се Константин да ме накара да го направя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар