неделя, 29 юни 2014 г.

Истинска кръв, сезон 7


Истинска кръв, сезон 7


Като голям фен на вампирите, преди още да станат толкова популярни, не мога да не драсна няколко реда за новия сезон на "Истинска кръв".
Тъй като в близкото ми обкръжение нямам много фенове на сериала, та бях може би малко упрекнат, когато казах, че съм гледал новия епизод, но в действителност бях изненадан, че изобщо го видях в топ-а. Някой гледа ли "Истинска кръв" още? Явно да.
Честно казано ми е трудно да кажа точно какво ми харесва, но първото нещо за което се сещам като чуя "Истинска кръв" са зъбите на вампирите, които все повече ми напомнят за макетни ножчета. Ето пак, тръгнах с негативизма, а щях да казвам какво ми харесва. Може би да взема да изредя нещата дето не ми харесват, пък да кажа, че останалото ми харесва?
Определено не съм му фен заради бруталните сцени. Не че ми пречат, напротив, но и не съм от хората дето умишлено се правят на интересни като кажат, че харесват кръв, убийства и карантии. Да кажем, че нямам против и до някаква степен ми харесва, но в границите на нормалното и избягвам да казвам че ми харесва, за да не звуча като бившо емо. Наситеността на секса ми идва в повече. Всъщност мога да приема как умират вампирите - като пукащ се с кръв балон, който се разлива навсякъде, но - заклевам се - ако видя още веднъж задника на Джейсън Стакхаус ще мога да го нарисувам... а далеч не съм най-силния художник.
Истинска кръв, сезон 7Не че съм и девствена пуританка, отраснала в девико-католическо училище на малък никомунеизвестен остров край Сицилия, но сериозно - авторите на "Истинска кръв" имат нужда от малко истински секс...
Да преминем към историята. Тук направо мога да направя кратък(да видим дали ще е кратък) списък на нещата, които са ми направили (отрицателно) впечатление, пък кое от тях най-много, кое по-малко... честно казано няма значение, щом съм стигнал до 7-ми сезон, при това с удоволствие.

1. Любовна тройка
Оригиналността край няма. Какво им става на тези сценаристи? Не е ли достатъчно, че има още един сериал - макар доста по-детски - Дневниците на вампира. Абе и той наситен с доста сексуалност и насилие, ама сериозно - двама вампира влюбени в човек. Единствения сериал, който гледах в последно време, без тройка беше The New Normal... но дори и там... In a way... сериозно, колеги-сценаристи, захващайте четворките вече...

Истинска кръв, сезон 72. Суки
Ако има персонаж, който да ме дразни повече от Суки, това е... е не мога да се сетя сега, сигурно има, но специално от филма... като цяло, това пак май е мода в сериалите напоследък, главните герои да са ужасно нервещи и дразнещи. Всички обичат Суки! Е, вярно, всички си мислят, че е "вампирска курва" и не знам си какво си, но общо взето всички я е грижа за Суки, всички тичат след задника на Суки и... добре че внесоха обяснение поне защо на вампирите им текат лиги по нея - оказа се че не винаги са сексуални, но Сам? Върколака, чието име не запомних, защото не смятам, че е персонаж, който си струва помненето? Даже и няколко жени... Какво има Суки толкова, освен разстояние между зъбите?

Мисля, че с две, обхванах и три... което май слага край на обсъждането ми по историята.

Като цяло съм доволен от началото на седми сезон. Може би сценаристите не са пресъхнали, като колегите си от Supernatural, който гледам само защото - сериозно - 10 години гледане, няма да спра сега, ако ще и да се окаже че Сам и Дийн не са братя и се омъжат в Лас Вегас в последния епизод.(това развитие, между другото, няма да ме изненада... но като знам, вземе Кастиел да възрази и тогава ето ти сценарий за още един сезон...)
Да се върна на "Истинска кръв".
Трудно е да пиша, без да рискувам да издам нещо - а как мразя спойлерите. Както и да е, с първия си епизод на новия сезон, "Истинска кръв" разбиха теориите ми за това как последните епизоди на сезоните завършват епично, и след няколко месеца чакане зрителите биват разочаровани от претупването на историята в първия сезон. Това в "Истинска кръв" го нямаше. Или поне на мен така ми се стори - шести сезон свърши с усещане за наближаващ екшан и - слава богу - хората ни дадоха екшан!
Естествено, Суки си е още толкова дразнеща.
Е, ако и вие се дразните на Суки и споделяте мнението ми или точно обратното - харесвате Суки (О.о) и ви дразня аз, винаги може да оставите комнетар, в който показвате колко богат и вулгарен речник имате... другита алтернатива е да използвате този речник към Ерик... но в друг смисъл. Както и да е, твърде вулгарните коментари ще се истриват, така или иначе. И не забравяйте да гледате "Истинска кръв" ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар