вторник, 8 юли 2014 г.

Гей за пример: Уентуърт Милър

Поради липса на интерес към известните(и не-известните) хомосексуални мъже(пък и жени) малко се позабравих с тази поредица.
Сякаш не ми стига, че хората до толкова са изглупели, че вече се цупят, когато хетеросексуални актьори играят обратни, ама това на мен не ми пречи да се боря с вятърни мелници. Едните ще мрънкат в едната крайност, другите в другата, докато аз тихо си викам от някое кътче на земята "хармония" и никой не го еня за мнението ми.

Та затова реших да избухна с прекрасния британски актьор, който всъщност не намирам за грам
И все пак смятам, че е достоен за моята поредица "Гей за пример". Колкото и малко да стават - не гей-хората, които стават за пример, а гей-хората като цяло.(споменах ли, че проблема е в мен, защото не се интересувам достатъчно? Май да, нищо, направете се, че не сте прочели...)
сексапилен, защото е тооолкова далеч от моя вкус, но... масата определя какво е секси.
Добре, ето един обикновен мъж, който - всъщност - преди да си признае че е гей, пък и сега, купища жени - а и мъже - въздишат по него, защото е някакъв вид еталон за мъжественост. И ето, човека си живее живота, снима си филмчета, сериалчета и общо взето пет пари не дава, че някой в някоя страна, където да си обратен още се свързва с кралици, меки китки и не правят разлика между травестит и транссексуален.
Не смятам, че факта, че излезе от килеза толкова късно се дължи на това, че е криел изобщо сексуалната си ориентация, колкото смятам, че изобщо не го е вълнувало и не е смятал да парадира с нея, докато не стана Случката с русия. Добре де, може и аз да не съм много в час кой кога е казал, че е гей, все тая, аз до тогава не знаех. Което ще рече, че явно не се е давало чак такава гласност. Това е всичко друго, но не и парадиране, по мое скромно мнение.
Понеже нали всеки мрънка за "парадиране" и "пропаганда", без да влага кой знае какъв смисъл в думите си. Ало, хора, никой не иска да ви прави обратни, нито вас, нито децата ви, нито който и да е. Що зависи от мен, бих изколил всичко с обратна сексуална ориентация в радиус поне 50 километра от гаджето ми. Колкото по-малко педали има покрай мен, толкова по-добре.

Колкото до Уентуърт Милър, може да е добър актьор, но това ще разбера, когато заснеме сериала "Бягство от Ада" или "Телепортирай се от затвора". Както и да е, важното е че с чест му присъждам място в скромната ми класация "Гей за пример"! Трябва да се гордее със себе си за тази титла, дадена му от един хомофоб. ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар