събота, 12 юли 2014 г.

Любима музика #2 - седмичен ТОП 4

класация музика
Ура! Събрах още 4 песни за класацията с любима музика. А си мислех, че не съм музикален. Добре, признавам си, беше ужасно трудно за една седмица...
Толкова пъти съм чувал, че творците работили на музика, и че тя била източникът им за вдъхновение. Трябва да взема и аз да пробвам, явно. Всеки път, когато работя над нещо - дали ще е коса, дали ще се мъча да шия или друго, винаги около мен трябва да цари пълна тишина. По-скоро съм социален вампир и имам нужда от разговори и контакт с друго човешко същество, освен музиката. Уви, второто е по-достъпно понякога, особено когато в 2 сутринта реша да пробвам как да си настроя машината, за да зашива вестници без да ги къса. И все пак никой не може да ме убеди, че пише добре, докато слуша музика.

4. Били Хлапето и Прея - Малките неща
Не съм очарован от името на песента, но пък е достатъчно, че песента ме очарова. Всъщност не си падам по точно този стил музика. Всъщност харесвам БГ музика, просто не смятам, че често има добри парчета. Това определено е едно от тях. А и винаги съм бил фен на Били - може би единствения, който прави готина българска музика! (твърдо стоя зад тези си думи!) А Прея е жестока, харесах си я още в риалити шоуто, в което участваше, но тъй като не го гледах, а случайно попаднах на нея не знам кое е то. Така сме хората, дето не гледаме телевизия.



3. Gossip - Heavy Cross
Макар да съм чувал песента, не я бях слушал. (както казва Abigor) И то не защото не ме кефи, не защото не е яка, а просто защото ако да слушаш музика беше умение в ролева игра, моите точки щяха да са на -10, в най-добрия случай. Определено отива на трето място, защото не я издувам толкова често колкото следващите две, заради специфичния дух и настроението, което ми носи като я слушам. Това е и причината да не включвам - за сега - по депресивни песни в класацията, ако това се случи, става лошо. :P
За тези, които не знаят кои са Gossip им препоръчвам бързо да попълнят личната си музикална енциклопедия. Музиката не се изчерпва със City.Tv и TheVoice.



2. Rorcelain Black - Rich Boi
Добре, това е малко старо... не че другите са пресни от фурната, ама в интерес на истината го късах от слушане преди няколко месеца. Сега просто пак се присетих. Това момиче трябва да прави повече музика, и без това няма друг като нея, поне да бълва повече за слушане, може и да ме накара да слушам мноооого музика в крайна сметка. Не знам дали е останал някой, който не я знае, но определено препоръчвам ВСИЧКО друго нейно. Далеч не е най-силната й песен, но пък е ужасно забавна и лично мен много ме зарибява.

1. Phi Phi O`Hara - Bitchy
Още от кралиците. Скоро няма да ми омръзнат. Всъщност, попаднах на доста посредствени и тъпи песни и знам, че звуча пристрастно като пускам в класацията техни неща, но наистина - споделям само тези, които ми харесват най-много. Както споменах и в предишната класация, Willam слушам по-скоро за да се смея и забавлявам, отколкото да ме кефи. Все пак гей-пародии на популярни хитове си е... по-скоро смешно, отколкото нещо, на което да се кефиш. Фи фи от друга страна далеч не е любимия ми травестит от RuPaul`s Drag Race, макар и да го бих минал out of drag. Какво да направя, обичам ниски мъже... <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар