понеделник, 12 август 2013 г.

Гей за пример: Рики Мартин

Когато през 2010 Рики Мартин в крайна сметка си призна, че е гей, приятелката ми XtinaGlamour беше тази, която ми съобщи новината. Бяхме на кафе и тя заяви: Абе знаете ли, че Рики Мартин си е признал, че е гей?
"Сериозно?!" с искрена изненада в гласът отвърнах "Кога? През 1994-та?"
За мен никога не е стоял въпроса за сексуалната ориентация на Рики Мартин, може би дори когато бях на 5 и го гледах по телевизията. Явно още тогава съм знаел, че да си гей не значи да си Азис. Вярно, Рики до някаква степен влиза в клишето с добре оформеното тяло, чупките ... все неща, които дълги години се оправдаваха с танците и прочие, ама то дето викаше една моя приятелка.. в аурата си личи.
Така че тази новина за мен беше с доста стара дата и не мога да повярвам, че някой изобщо го е приел като новост. Но пък смачкващото общество обикновено притиска известните да крият сексуалността си - още един известен факт, почти толкова известен, колкото ориентацията на Рики.

В крайна сметка ми е чудно на кого и по какъв начин пречи Рики или той, понеже е известен,
няма проблем да е обратен и това си е негова работа? Прави музика, хубава при това, вади си парите като всеки известен и прочие. Абсолютно нормален човек, като всеки. (музиката - който не я харесва да не слуша, нали така, аз не харесвам Андреа и не я слушам)
Не знам защо се сети само толкова късно да си признае, като две години по-рано си направи дори деца - по типично гей-начина - със суроготна майка. Дали тогава си е мислил, че никой няма да се сети, че е гей или просто не му е дремело?
Понастоящем Рики е омъжен за половинката си Карлос Гонсалес.

Други гей за пример - тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар